خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار قزوین؛

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۹۵۴

مهدی رجحانی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور حکمی مهدی رجحانی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین منصوب کرد.

متن کامل حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مهدی رجحانی

سلام علیکم

مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته ام و متعهد به تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاش گر و مردمی، جنابعالی را که از متخصصین، متبحرین و مجربین حوزه‌های عمرانی و از فرزندان علمی و اجرایی پر افتخار این دیار هستید به سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین منصوب می‌کنم.

انتظار دارم برنامه محور و دانش مدار، با اصالت دادن به مصالح و منافع مردم از طریق انسجام بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های عمرانی دولتی و شهرداری‌ها، اشراف محیط‌های ماموریتی و تلاش در جهت ارتقاء کیفیت زیستی مردم در شهر‌ها و روستا‌های استان با استفاده از ظرفیت‌های دولتی، شهرداری ها، و نهاد‌های عمومی غیر دولتی، سازمان‌ها و نظام‌های صنفی، سرمایه‌گذاران، پیمانکاران و نخبگان در مسیر تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور محترم و دولت مردمی ایشان گام بردارید.

مسلم است که ادامه توفیق خدمت در این سمت، مشروط به تداوم تقیّدتان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مهدی رجحانی متولد سال ۱۳۶۰ در قزوین و دانش آموخته مرکز استعدادهای درخشان قزوین است. وی در رشتۀ مهندسی عمران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه تهران تحصیل کرده است و حائز رتبۀ یک کنکور دکترای مکانیک خاک و مهندسی پِی بوده است.

رجحانی دارای سوابق اجرایی متعدد مدیریتی در پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور از قبیل آزاد راه تهران-شمال، متروی تهران و موج شکن‌های سواحل خلیج فارس بوده و پیش از این رئیس هیئت مدیره هلدینگ عمرانی-ساختمانی بنیاد مستضعفان و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد بوده است.

پیش از این علی فرخزاد سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز