خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا عملکرد عالی داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۸۱۴

استاندار مرکزی گفت: کادر درمان استان مرکزی و کشور به ویژه پرستاران در مقابله با ویروس کرونا و درمان شهروندان عملکرد عالی داشتند و خوش درخشیدند. جامعه درمانی کشور و استان مرکزی در دوران شیوع ویروس کرونا در زمینه خدمت رسانی به مردم زحمات زیادی متقبل شدند که تمامی آحاد جامعه قدردان تلاش‌های خستگی ناپذیر آنان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید از بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک، افزود: در دیداری که به اتفاق اعضاء مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور داشتیم، گزارشات لازم از جمله پیشرفت طرح توسعه بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک به حجت الاسلام رئیسی ارائه شد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در این دیدار با توجه به روند توسعه بیمارستان ولی‌عصر (عج)، اراک دستورات لازم برای تسریع در تأمین اعتبارات مورد نیاز این طرح را ارائه کرد تا هرچه زودتر بهره‌برداری از این پروژه که از مطالبات به حق شهروندان است، محقق شود.

استاندار مرکزی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (ع) و روز پرستار، با خانواده شهید «علی شاه محمدی» پرستار شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان مرکزی و همچنین کادر درمان بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک دیدار کرد و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز