خبرگزاری کار ایران

تجهیز بیش از 70 نانوایی‌ رشت به سیستم دوگانه سوز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۵۳۲

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اعلام کرد: در راستای رعایت اصول پدافند غیرعامل و خدمات رسانی نانوایی ها به هنگام قطع گاز، تاکنون بیش از 70 واحد نانوائی در رشت به سیستم دوگانه سوز و 150 واحد نانوائی مجهز به سیستم موتور برق شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای اهمیت موضوع توزیع آرد و نظارت بر نحوی اجرای آن، چهاردهمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با اشاره به اهمیت نحوه مدیریت و میزان تخصیص سهمیه آرد نانوایان، گفت: به منظور ارتقاء کیفیت واحدهای نانوایی گشت مشترک بازرسی متشکل از اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان، راه اندازی و ضمن تشدید بازرسی ها ،نتیجه آن بصورت هفتگی به اطلاع فرمانداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه  نان جزء ‌اصلی سفره  اهالی شهرستان است بنابراین در این  خصوص  باید تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها عرضه نان با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

میراعلمی با اشاره به مصوبه شورای پدافند عامل شهرستان مبنی بر الزام دوگانه‌سوز کردن نانوایی ها، تصریح کرد: تاکنون بیش از 70 واحد نانوایی این شهرستان به سیستم دوگانه سوز و150 واحد نانوایی سیستم موتور برق مجهز شده اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاطر نشان کرد: دوگانه سوز کردن بخش باقیمانده از نانوایی های شهرستان در حال پیگیری و دستور کار کارگروه آرد و نان شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز