خبرگزاری کار ایران

در جلسه با اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری مطرح شد؛

ضرورت افزایش تعامل شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری برای رفع چالش‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۰۵۰

شهردار رشت ضمن تاکید بر تقویت همکاریهای دو جانبه شهرداری، اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: افزایش تعامل شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری ثمرات خیلی خوبی برای شهر دارد و موجب رفع چالش‌ها می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جلسه با اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری اظهار داشت: اعتماد خوب و سازنده‌ای بین مجموعه شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری وجود دارد.

شهردار رشت اضافه کرد: هر آنچه که در اختیار شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی‌ است، از انواع و اقسام عوارض های دریافتی و کلیه درآمدها متعلق به مردم است و صرف عمران و تقویت خدمات متنوع شهری می‌شود.

سید امیر حسین علوی تصریح کرد: در کمیسیونهای ماده صد و بعضا ۷۷ در بحث قیمت‌ گذاری‌ املاک دچار مشکلات عدیده‌ای هستیم و لازم است شهرداری، اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری در این مورد چاره‌اندیشی نمایند تا خدای ناکرده حقوق عامه شهروندان ضایع نشود.

وی اختصاص تعدادی کارشناس خبره و مورد اعتماد اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه نظارت بر فرآیند تصمیم‌گیری و قیمت‌گذاری املاک حوزه کمیسیون ماده صد را خواستار شد و گفت: باید به گونه‌ای در این جهت با تعامل و همکاریهای مشترک حرکت کنیم که منافع شهر به خطر نیافتد.

شهردار رشت در پایان اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در برهه‌ای از زمان قرار گرفته که با وجود همه چالشهای درآمدی و افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها به سختی در حال پیشبرد اقدامات و تکالیف خود در حوزه‌های مختلف شهری است، بنابراین تقویت همکاری شهرداری و اعضای کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌تواند ثمرات خیلی خوبی برای شهرمان داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز