خبرگزاری کار ایران

مردم حق دارند برای احقاق حقوق خود بر سر مسئولان فریاد بکشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۵۸۴

شهردار قزوین گفت: مردم حق دارند برای احقاق حقوق خود حتی بر سر مسئولان فریاد بکشند و ما مسئولیم تا به فریاد آنها برسیم، قرار نیست اگر قدرتی از جانب خودِ این مردم به ما اعطا شده است با آن قدرت مردم را مقهور کنیم‌.

به گزارش خبرنگار ‌ایلنا در قزوین، مهدی صباغی روز پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در شهری مسئولیت پذیرفته‌ایم که امام جمعه جهادی و الگوی حسنه در میدان جهاد دارد، افزود: در خط مشی‌ای که برای پرسنل تعیین کرده‌ایم بینش توام با عملگرایی انقلابی را مدنظر قرار داده‌ایم. 

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه معتقدیم مشکلات مردم را باید به‌صورت میدانی حل کنیم، اظهار کرد: با پشت‌میزنشینی هیچ مشکلی حق نخواهد شد و در این صورت هیچ آگاهی از مشکلات واقعی مردم نخواهیم داشت. 

صباغی ادامه داد: باید به اعتمادی که مردم به ما کرده‌اند، جامه عمل بپوشانیم و نشاط و پویایی در جامعه وجود داشته باشد؛ البته نشاطی که در کلام رهبری  وجود دارد و به معنای ایجاد کار است. 

او با بیان اینکه در حال آسیب‌شناسی و بررسی چالش‌ها هستیم، گفت: برای پیدا کردن راه‌حل مشکلات، زمانبندی خاصی در نظر گرفته ایم؛ به‌طور مثال متوجه شدیم می توانیم با استفاده از ظرفیت نیروهای سازمان آتش‌نشانی، خدمتی در جهت سلامت جامعه و حفظ جان شهروندان ارائه دهیم و با حضور آتش‌نشانان سیستم‌های گرمایشی خانه‌ها را به طور کاملا رایگان عیب‌یابی کنیم. 

شهردار قزوین ادامه داد: قصد داریم در  فرصتی که برای خدمت‌گذاری به مردم شهر قزوین به دست آورده‌ایم با روحیه جهادی برای بهبود سطح زندگی شهروندان تلاش کنیم. 

او با اشاره به کسب جایزه ملی شهر ایرانی_ اسلامی شهرداری قزوین گفت: به تازگی توسط مجمع جهانی شهرها در بین ۵۰۰ شهر ،شهرداری قزوین جزو هشت شهر برتر ایرانی اسلامی انتخاب شده و در مصاحبه های خود نیز به این موضوع اشاره کرده ایم‌ که بناهای شهر قزوین همه نشان از هویت ایرانی اسلامی ما دارد. 

شهردار با عنوان این مساله که امروز دیگر درب شهرداری قزوین بسته نیست،افزود: امیدواریم با ایجاد وحدت و تعامل همه کارها را به سامان برسانیم و در این میان از رهنمودهای آیت اله عابدینی به عنوان نماینده رهبر انقلاب در شهر نهایت استفاده را ببریم تا در شهر اسلامی‌مان امید ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز