خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام در مجلس خبرداد؛

استنکاف بانک‌ها از اجرای قانون اشتغال‌زایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۱۰

نماینده ایلام در مجلس از استنکاف بانک های دولتی در اجرای قانون اشتغال زایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، علی اکبر بسطامی گفت: دولت، تصمیمات مجلس در خصوص سرمایه‌گذاری برای تسهیلات و محرومیت‌زدایی را اجرایی نکرده است.

بسطامی افزود: تبصره (۱۴) وجه المصالح دولت‌ها است، در دولت‌های گذشته نگاه‌ها مبتنی بر این بود که دهک‌های ۱، ۲ و ۳ بیشترین بهره را از این تبصره ببرند اما این مهم محقق نشد.

وی گفت: مجلس یازدهم ۳کار اساسی انجام داد که پرداخت‌های انتقال به سمت سرمایه‌گذاری، تسهیلات تبصره ۱۶وپیش‌بینی ۱۹هزارو۳۰۰میلیارد برای محرومیت‌زدایی از جمله آنها محسوب می‌شود؛ هر۳مورد توسط دولت انجام ولی از سوی دولت محقق نشد.

وی اظهار داشت: تبصره ۱۸در روزهای اول که مورد بحث و بررسی قرار گرفت نگاهش مبتنی بر این بود که اشتغال مولد ایجاد کند و وزارت اقتصاد مسئولیت آن را پذیرفت؛ اما هر آنجایی که دست دولت در کار بود، محقق نشد. در این میان این نقد نیز به مجلس وارد است که چرا فقط اعتبار ۱۹هزارو ۳۰۰میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در نظر گرفته است.

وی گفت: بانک‌های دولتی اولین سازمان‌ها و تشکیلات اداری است که مستنکف از اجرای قانون هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز