خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تکمیل طرح علاج‌بخشی سد پیله‌سحران نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۷۳

فرماندار اردبیل گفت: تکمیل طرح علاج‌بخشی سد پیله‌سحران نیازمند 45 میلیارد تومان اعتبار است.

مسعود امامی یگانه در بازدید از سد پیله‌سحران در مجاورت شهر اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: پروژه علاج بخشی سد پیله سحران در سه بخش علاج بخشی سد، احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال اراضی پایاب در حال اجرا است.

وی در خصوص اعتبارات هزینه شده در خصوص این پروژه بیان کرد: تاکنون در بخش‌های یاد شده بیش از 20 میلیارد تومان هزینه شده که بر اساس برآوردهای انجام شده تکمیل عملیات اجرایی پروژه علاج بخشی  این سد نیازمند تزریق 45 میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار اردبیل اذعان کرد: با توجه به اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان گزارشات لازم در خصوص اهمیت علاج بخشی سد پیله سحران به هیات دولت ارائه شد، خوشبختانه نیاز مالی این پروژه از اعتبارات این سفر مصوب شد که با تزریق آن شاهد تسریع در روند تکمیل این طرح علاج بخشی و رفع مشکلات پایاب سد پیله سحران خواهیم بود.

امامی یگانه از پیشرفت 40 درصدی خط انتقال این پروژه خبر داد و  گفت: با رفع مشکلات سد پیله سحران و تکمیل خط انتقال آب از این سد، ۴ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای کمی آباد، رضی آباد، آق بلاغ رستم خان و نیار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز