خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

فرونشست دشت قزوین مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۶۴

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشت قزوین که هر ساله میزان قابل توجهی فرونشست دارد باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد؛ چرا که تمام امور را تحت تاثیر قرار خواهد دارد و از کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: بسیار امیدواریم که با وحدت و انسجامی که در سطح کشور و استان شاهد آن هستیم گام‌های بلندی را برداشت و مشکلات مختلف از جمله مشکلات معیشتی را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: براساس موضوعات مطرح شده در نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، مسئول یک استان باید بر مسائل مالی اشراف داشته و آن‌ها را مدیریت و آسیب‌شناسی باشد و با هوشمندی از افرادی که مالیات پرداخت نکرده و  خسارات بزرگ بانکی تولید می‌کنند برود.

وی بیان کرد: مقابله با افرادی که امنیت و آسایش عمومی را برطرف می‌کند از وظایف یک مسئول است؛ چرا که تامین امنیت شرط اول به شمار می‌رود، اصلاح امور از جمله در سبک زندگی، عدالت و بستن دروازه‌های فساد از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین افزود: عمران و آبادانی از دیگر ارکان یک مسئول است،  در عمران و آبادانی مورد اول رفع مشکلات موجود است، به‌عنوان نمونه برای حل مشکل آب که از چالش‌های جدی استان است باید راه‌های مناسبی اتخاذ شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز