خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

رفع خطر محل واژگونی تریلر حامل گاز مایع در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۶۶۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از واژگونی تریلر حامل گاز مایع ال پی جی در استان قزوین خبر داده و گفت: در حال حاضر محل حادثه رفع خطر شده است.

به گزارش ایلنا، قدرت الله مهدیخانی، صبح امروز تریلر حامل گاز مایع ال پی جی که از اصفهان به مقصد استان گیلان در حال تردد بود در مسیر حد فاصل روستای دولت آباد تاکستان و بشر کوهین، بر اثر بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل خودرو واژگون شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: محل حادثه رفع خطر شده و پیگیری برای جابجایی خودرو پس از تخلیه مخزن توسط مسئولین شرکت پرسی ایران گاز در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: استان قزوین به دلیل واقع شدن در شاهراه مواصلاتی غرب به شرق، محل عبور و مقصد تریلر‌ها و کامیون‌های حمل مواد شیمیایی و خطرناک است که متاسفانه، به دلیل نقص در آگاهی و عدم ارائه آموزش‌های لازم برای رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل و نیز گا‌ها نقص فنی وسایل نقلیه و راه‌های ارتباطی، شاهد بروز حوادث و سوانح این چنینی به کرات و دفعات در استان بوده و هستیم.

 مهدیخانی ضمن اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای مقابله با چنین سوانحی، بر اهمیت آموزش در سیستم ناوگان حمل و نقل و نحوه‌ی برخورد و مدیریت در حوادث مرتبط با مواد شیمیایی و خطرناک تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز