خبرگزاری کار ایران

استقرار تیم‌ آزمایش کرونا در محل پایانه مرزی شهرستان آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۵۷

سرپرست اداره شهرستان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آستارا از استقرار تیم‌ آزمایش کرونا در محل پایانه مرزی شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا ، مجتبی آب‌روشن امروزدر جریان بازدید سرپرست فرمانداری آستارا از  محل دفتر توریسم سلامت شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبات اعلامی مبنی بر ورود اتباع کشورهای خارجی تنها در صورت داشتن کارت واکسیناسیون و یا نتیجه منفی تست PCR در هنگام ورود به کشور، تیم‌های اخذ تست رپید کرونا با همکاری اداره بهداشت و درمان شهرستان آستارا در محل پایانه مرزی این شهرستان مستقر شده‌اند.

وی افزود: در طی ده روز گذشته، و با انجام تست‌های کرونا از اتباع کشورهای خارجی در هنگام ورود، تست 16 نفر از این اتباع مثبت اعلام شده که با هماهنگی‌های انجام شده، این افراد به کشور مبداء بازگردانده شدند.

آب‌روشن اضافه کرد: نظارت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آستارا نیز در این ایام بر واحدهای اقامتی و اسکان اتباع خارجی در این شهرستان با شدت بیشتری دنبال می‌شود و اگر موردی خلاف مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا مشاهده شود با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی گفت:  با هماهنگی‌های انجام شده و براساس برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، یک طبقه مجزا از یکی از هتل‌های شهرستان آستارا با ظرفیت 8 اتاق به طور کامل به منظور استقرار و اسکان اضطراری اتباع خارجی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز