خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

آغاز فعالیت سامانه بارشی از عصر فردا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۲۴۱

ندیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از آغاز فعالیت سامانه بارشی از عصر فردا تا ظهر چهارشنبه(26 آبان) در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در خصوص پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان تا عصر فردا (دوشنبه ۲۴ آبان) استقرار خواهد یافت.

وی افزود: بر این اساس آسمان در نواحی مرکزی و جنوبی استان غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در طول روز و در پاره ای از مناطق گاهی مه آلود پیش بینی می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی امروز (23 آبان) و فردا (24 آبان) آسمان در نوار شمالی استان نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود خواهد بود. روز دوشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد وزش باد جنوبی (گاهی تند) و افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

محمدی گفت: از عصر روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی سرد و زودگذری که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه خواهد بود شاهد ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا، وزش باد، رخداد مه و بارش باران و برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود. این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه (۲۶ آبان) در استان فعال خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: از روز پنجشنبه مجدداً جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می شود ولی در ساعات شبانه و صبحگاهی هوای سردی را در نواحی مرکزی و جنوبی استان تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز