خبرگزاری کار ایران

دقایقی قبل؛

رئیس جمهور وارد استان سمنان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۳۱۶

صبح امروز (پنج شنبه 13 آبان ماه) رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و معاونین در ادامه سفرهای استانی وارد استان سمنان شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، تعدادی از وزرا و معاونان، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

در سفر رئیس جمهور به استان سمنان بیش از ۷۰ طرح نیمه تمام شناسایی شده است که برخی از آن‌ها طرح‌های نیمه تمام هستند و برای تکمیل به اعتبار نیاز دارند.

نشست با نخبگان اقشار، برگزاری جلسه شورای اداری استان، نشست خبری با اصحاب رسانه و پاسخگویی به عموم شهروندان استان از طریق سامانه سامد (111) از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.

همچنین بهرام عین الهی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در شهرستان دامغان، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان های مهدیشهر و سرخه، فاطمی امین وزیر صمت نماینده ویژه رئیس قوه مجریه در شهرستان شاهرود، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان سمنان، رحیمی وزیر دادگستری نماینده ویژه دولت در شهرستان های گرمسار و آرادان و مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان میامی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز