خبرگزاری کار ایران

عضوشورای شهر بندرعباس:

دستگاه های نظارتی شهرداری باید گوش شنوای مجموعه باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۹۰

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: دستگاه های نظارتی شهرداری باید چشم تیزبین و گوش شنوای مجموعه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی عباسی در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس، درباره بازگو شدن موضوع قدیمی و منسوخ انتزاع بخشی از هرمزگان به استانی دیگر در هفته های گذشته، اظهار کرد: مطرح کردن اینگونه مسائل آن هم در زمانی که دولت انقلابی و مردمی در ابتدای راه خود قرار گرفته و کشور بیشتر از هر زمانی نیازمند آرامش و همدلی برای رفع کاستی ها، ناکارآمدی ها و رفع مشکلات مردم است، جز ایجاد تنش و بهانه دادن دست دشمنان نظام، حاصل دیگری نخواهد داشت و باید پیگیری اجرای این طرح باطله، خاتمه یافته تلقی شود.

وی با بیان اینکه از نخستین روز آغاز بکار شورای ششم اعلام کردیم رویه ما در این دوره، مبارزه با رانت و فساد خواهد بود، افزود: جهت دفاع از حقوق عامه مردم شهر بندرعباس، در خصوص بررسی تخلفات مختلف در مجموعه مدیریت شهری ورود جدی کردیم و در حال پیگیری ابعاد مختلف این موضوع هستیم.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: متاسفانه همگی شاهد بودیم که با علنی شدن یکی از تخلفات در حوزه روابط عمومی، برخی افراد با هدف به حاشیه بردن اصل موضوع، انواع تهمت و تخریب های ناروا را به او نسبت دادند و این پیگیری ها را تعبیر به تسویه حساب شخصی کردند.

وی ادامه داد: پیگیری این موضوع و سایر تخلفات بسیار مهم تر، توسط کلیه اعضای کمیسیون حقوقی در دست بررسی و انجام است. بنابراین تقاضا دارم ضمن دستور بررسی تهمت های روا شده، با پیگیری و برخورد جدی، حاشیه امن متخلفین را برهم زده و از اقدامات فساد ستیزانه نمایندگان مردم در شورای شهر، حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ساخت پل های روگذر میدان قدس، بلوار امام حسین و پایانه جدید مسافربری شهر بندرعباس که هفته های گذشته نیز کاملا تعطیل شده بود، بیان کرد: این پروژه های مهم باید سریعا با بسیج امکانات و استقرار نیروهای پیگیر و دغدغه مند به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری توسط مردم قرار گیرد.

عضو شورای شهر بندرعباس ابراز کرد: در حوزه خدمات شهری هنوز مردم از کمبود تجهیزات، امکانات و نحوه خدمت رسانی توسط شهرداری در مراجعات و بازدیدهای اعضای شورا از محلات و دیدارهای روزانه، معترض و ناراضی هستند و باید در این زمینه چاره اندیشی مناسبی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده در مدت زمان کوتاه شروع بکار شورای شهر جدید، بیشتر از قبل مشخص شده است که دستگاه های نظارتی شهرداری باید چشم تیزبین و گوش شنوای مجموعه باشند، سال های گذشته در شناسایی و برخورد با فساد سازمان یافته بسیار ضعیف و منفعلانه عمل کردند و بعضا خود منشا برخی تخلفات و همراه و یاری رسان متخلفین بودند که باید به دلیل قصورات و کوتاهی های انجام شده، مورد بازخواست و مؤاخده قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز