خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری هرمزگان:

گاز یکی از ارکان مهم توسعه استان است/ اجرای طرح توسعه پالایشگاه گاز سرخون ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۳۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طرح توسعه پالایشگاه گاز سرخون و قشم، با توجه به طرح های توسعه‌ای به ویژه در محدوده ساحلی شرق بندرعباس تا میناب یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا مدرس اظهار کرد: این پالایشگاه شرایط خاصی داشت و نیازمند مراقبت ویژه بود که هم اکنون این شرکت از شرایط متعادلی برخوردار است ولی همچنان نیازمند مراقبت است.

وی با بیان اینکه، گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است، افزود: نگاه ما به صنعت گاز در هرمزگان تنها به معنی ایجاد سوخت پایدار وتوسعه شبکه مصرف خانگی محدود نمی شود بلکه بنا به مطالعات و برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال 2050، پایه همه تصمیم های حوزه انرژی وابسته به گاز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: پروژه پالایشگاه گاز سرخون و قشم سوای اینکه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم  پالایشگاهی وزارت نفت محسوب می شود، به عنوان زیربنای اهداف توسعه‌ای در هرمزگان به شمار می رود.

مدرس اضافه کرد: توسعه این پالایشگاه با توجه به طرح های توسعه به ویژه در محدوده ساحلی شرق بندرعباس تا میناب یک ضرورت است و باید فرایند فرآوری و محصول نهایی این شرکت به گونه ای باشد که بتواند حداکثر بهره را برای استان و کشور داشته باشد.

در این نشست پارسا پروین به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز