خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

مساله امروز دولت توجه به اولویت‌ها است / پروژه‌های نیمه‌تمام سریعا تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۲۷۰

رئیس جمهور گفت: مسئله امروز دولت توجه به اولویت ها است؛ قرار نیست همه مشکلات در یک سفر حل شود اما به دلیل مسائل و مشکلات کلان که حل آن نیاز به زمانی بیشتری دارد نباید از مسائل کوچک چشم پوشی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و ائمه جمعه شهرستان ها و نمایندگان مردم استان در مجلس در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، هدف از سفرهای استانی را اشراف دقیق و کامل بر مسائل و مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: در این سفرها ارتباط مردم با مسئولان و برعکس بیش از پیش افزایش می یابد.

وی افزود: مسئله امروز دولت توجه به اولویت ها است. قرار نیست همه مشکلات در یک سفر حل شود اما به دلیل مسائل و مشکلات کلان که حل آن نیاز به زمانی بیشتری دارد نباید از مسائل کوچک چشم پوشی کنیم. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: ادامه دار شدن طرح های نیمه تمام موجب اذیت مردم می شود و باید در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد. یکی از اهداف حضور در استان ها بررسی پروژه های نیمه تمام و سپس طرح آن در جلسه شورای اداری استان است.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه این سفرها یک سال روند کار دولت را تسریع می کند، افزود: زمانیکه می توانیم یک رنج از رنج های مردم را کم کنیم نباید آن را برای 6 ماه دیگر موکول کنیم و بگوییم که اول کار دولت است و بگذارید دولت مستقر شود و بعد به کارها رسیدگی کنیم!

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز