خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر خراسان رضوی خبرداد؛

کمک ۴۰ میلیارد ریالی مردمی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۲۶۵

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارسال بیش از ۳۵ میلیارد ریال کمک های مردمی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و ۵ میلیارد ریال به منطقه سربیشه خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش سیدصالحی گفت: خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در قالب طرح ملی نذر آب۴ خدمات و کمک های خود را برای اهدا به مردم محروم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شروع کردند.

کمک های مردمی داوطلبان هلال احمر خراسان رضوی در حوزه آبرسانی ، معیشتی ، بهداشتی و درمانی به ارزش ریالی بیش از ۳۸ میلیارد ریال به مناطق محروم شهرستان های کنارک ، زابل ، نیکشهر ، چابهار ، هیرمند و زاهدان استان سیستان و بلوچستان و نیز منطقه سربیشه خراسان جنوبی ارسال شد.

وی اظهار کرد: در قالب این طرح کمک های مردمی در حوزه آبرسانی ، معیشتی ، بهداشتی ، درمانی و موارد حیاتی به ارزش ریالی بیش از ۳۵ میلیارد ریال به مناطق محروم شهرستان های کنارک ، زابل ، نیکشهر ، چابهار ، هیرمند و زاهدان استان سیستان و بلوچستان ارسال کردند.

سید صالحی اعلام کرد: داوطلبان و خیرین هلال احمر استان خراسان رضوی کمکهای خود را به مناطق محروم شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی اهداء می کنند که تاکنون معادل ۷ میلیارد ریال جمع آوری شده که ۵ میلیارد آن از محل مساعدتهای مردم نیک اندیش تامین و امروز ارسال شد و ۲ میلیارد دیگر هم در حال ارسال است.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر توزیع کمکهای معیشتی، بهداشتی و ارائه خدمات در حوزه آبرسانی، پروژهایی که در طرح نذر آب ۳ در دست اجرا قرار گرفته بود به بهره برداری می رسد.

به گفته وی، بعضی از این اقلام عبارتند از ۲۵۰ مخزن آب ، ۱۵۳۰ بسته غذایی ، ۹۷۸ بسته بهداشتی ، کپسول اکسیژن ،تجهیزات دندانپزشکی ، کولر که طی دو تا سه ماه اخیر علاوه بر شهرستان سربیشه به ۶ شهرستان کم برخوردار سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز