خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۵ درصدی تولیدات ایران خودرو در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۶۹

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال ۱۸ هزار و ۴۳۰ دستگاه خودرو پارس در شرکت ایران خودرو کرمانشاه تولید شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ملکی با اشاره به آمار افزایشی تولیدات شرکت ایران خودرو کرمانشاه در شرایط بیماری کرونا و تحریم صنعت خودرو افزود: افزایش ظرفیت تولید و حفظ و ارتقاء کیفیت خودرو‌های تولیدی از اولویت برنامه‌های کاری این شرکت است.

محمد ملکی گفت: در نیمه نخست امسال سه هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو به تولیدات این شرکت نسبت به سال گذشته افزوده شد.

وی با بیان اینکه شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای خطوط تولید مجهز به دستگاه‌هایی با فناوری ‌روز است خاطر نشان کرد: از  تجهیزات تست نهایی (E.O.L test) و دستگاه‌های تزریق سیالات خودرو برای ارتقاء سطح کیفی خودرو‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه  همچنین از واکسیناسیون کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: با شیوع بیماری کرونا اقدامات مختلفی برای ایجاد محیط امن در محل کار و خانواده انجام شده است.

در شرکت ایران خودرو کرمانشاه سه محصول پارس اتوماتیک، پارس XU ۷ و پارس TU ۵ تولید می‌شود و همه محصولات این شرکت دارای سه ستاره کیفیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز