خبرگزاری کار ایران

تا کنون بیش از 2 هزار نفر کرمانشاهی قربانی کرونا شدند/12 شهرستان در وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۱۰

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تشدید شرایط کرونا در استان گفت: طبق آخرین رنگ بندی کرونایی، هم اکنون 12 شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی محمدی با اشاره به تاخت و تاز کرونا در استان گفت: متاسفانه روز به روز شرایط بیماری در استان وخیم تر می شود.

وی افزود: طبق آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان، هم اکنون 12 شهرستان در وضعیت قرمز قرار داشته و تنها دو شهرستان دالاهو و ثلاث باباجانی در وضعیت نارنجی هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رکورد زنی مجدد تعداد بستری های کرونا در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 1559 نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد 230 نفر در بخش های ویژه بستری هستند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

محمدی گفت: همچنین از این تعداد حال 54 نفر وخیم است که این آمار هم در نوع خود یک رکورد است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد قربانیان قطعی کرونا در شبانه روز گذشته(12 شهریور) در استان را 16 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد هم در موج جدید سابقه نداشته و یک رکورد محسوب می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: با این تعداد شمار قربانیان کرونا در استان به 2 هزارو 227 نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز