خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی؛

ضرورت همکاری شهرداری با پلیس برای ساماندهی دستفروشان/پایین بودن سطح وقوع جرائم در تبریز نسبت به میانگین کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۲۹۴

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سطح وقوع جرائم در تبریز نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است، گفت: دستفروشی در دنیا شغل محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری شهرداری تبریز دستفروشان شهر را ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سردار حسین عبدی در دیدار با شهردار تبریز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: سطح وقوع جرائم در استان نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است که علت آن مردم شریف، متمدن و نجیب تبریز هستند و در کنار آن وجود روحانیت در جامعه موجب خودکنترلی مردم شده است.

وی اضافه کرد: استان و شهر ما یکی از شهرهای امن کشور است و مؤلفه‌هایی که برای این موضوع در نظر می‌گیرند، سطح وقوع و کشف جرایم هستند.

عبدی خاطرنشان کرد: در بحث خدمت‌رسانی هوشمند، مردم می‌توانند در خانه خود خودرو را ترخیص کنند و همچنین فرایند شماره گذاری را به حداقل رساندیم و کنترل جرایم و پیشگیری نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود.

 وی یادآور شد: حوزه شهری اهمیت بالایی دارد و شهرداری باید در خدمات فرهنگی، اجتماعی و همچنین در بحث خدمات ایجابی، یار پلیس باشد، اما ما فاصله داریم و این فاصله ناشی از مشکلات سیستم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز