خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

جرایم سکونتگاه‌های غیرمجاز امنیت جامعه را تضعیف می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۰

در صورتیکه شهرداری با همکاری نیروی انتظامی با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز و حاشیه‌نشینی در شهر برخورد نکند جرایم سکونتگاه‌های غیرمجاز نیز امنیت جامعه را تضعیف می‌کند.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه هماهنگی و وحدت رویه شهرداری و نیروی انتظامی در ارتقا امنیت و افزایش رضایتمندی شهروندان بسیار مؤثر واقع خواهد شد، گفت: تداوم و همکاری نیروی انتظامی استان با شهرداری کرمانشاه باعثخواهد شد شهروندان امنیت بیشتری داشته باشند، بر این اساس باید ارتباط بین این دو نهاد پررنگ‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، خسرو زرافشانی هدف از ارائه خدمات را رضای خداوند متعال و تامین رضایت شهروندان در استفاده از کالبد شهر عنوان و خاطر نشان کرد: برای ایجاد چنین فضایی باید امنیت و آرامش را در شهر برقرار کنیم که این مهم نیز با همکاری عزیزان در نیروی انتظامی محقق می‌شود و اگر بخواهیم نگهداری از شهر را در همه ابعاد کامل کنیم، بدون هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی با مدیریت شهری نیل به این هدف امکانپذیر نمی‌شود.

وی با تأکید برنزدیکی وظایف نیروی انتظامی و شهرداری، به تعاملات بین شهرداری و نیروی انتظامی که تاکنون به مرحله اجرا رسیده و اقدامات مؤثر و به سزایی که در این راستا به عمل آمده است، اشاره و از همکاری‌های مابین این دو نهاد تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه این نزدیکی وظایف را دلیلی برای همدلی و خدمت مفید‌تر به مردم دانست و تاکید کرد: آنقدر وظایف این دو نهاد به هم نزدیک است که نمی‌توان تفکیک وظیفه کرد.

وی با اشاره به تنوع وظایف نیروی انتظامی و شهرداری‌ها و ارتباط تنگاتنگ این دو نهاد با مردم بر وجود اهداف مشترک در جامعه میان این دو نهاد تاکید و افزود: وجود اهداف مشترک در مدیریت شهری باعثشده است که این دو نهاد خدمت رسان با یکدیگر در تعامل باشند و خوشبختانه ارتباط خوب و سازنده‌ای میان شهرداری کرمانشاه و نیروی انتظامی استان برقرار شده است و خداوند این توفیق را داده است که بتوانیم در کنار هم خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

زرافشانی خواستار همکاری بیشتر نیروی انتظامی با شهرداری شد و گفت: در صورتیکه نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و اقداماتی همچون اجراییات ساخت و سازهای غیر مجاز یاریگر شهرداری باشد مردم شیرینی حاصل از این خدمات را خواهند چشید.

وی تصریح کرد: در صورتیکه شهرداری با همکاری نیروی انتظامی با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز و حاشیه نشینی در شهر برخورد نکند جرایم سکونتگاه‌های غیر مجاز نیز امنیت جامعه را تضعیف می‌کند.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری را رفع معضلات و مشکلات شهروندان دانست و تصریح کرد: شهرداری تا کنون با ایجاد خیابانهای مختلف، اصلاح هندسی معابر، نصب پل‌های عابر پیاده و اقدامات دیگر با بهره گیری از پیشنهادات کار‌شناسی نیروی انتظامی در این راستا گام برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تعامل و هماهنگی شهرداری با نیروی انتظامی را موجب ایجاد نظم، آرامش و انضباط اجتماعی مطلوب در جامعه دانست و تصریح کرد: می‌توانیم با هماهنگی بیشتر با نیروی انتظامی در زمینه توسعه بیشتر همکاری‌ها روز به روز شاهد رفع برخی نواقصات موجود نیز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز