خبرگزاری کار ایران

لغو دورکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۶۱۸

استاندار همدان از لغو دورکاری‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی از امروز تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: کارکنان دولت باید تا پایان هفته، واکسینه شوند.

به گزارش ایلنا از همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: تهیه واکسن در راستای پیشگیری و کنترل و مقابله با کرونا، کشور را در شرایط مطلوبی قرار داده است و از مهم‌ترین دلایل کاهش آمار مرگ و میر استان به خاطر کرونا، تزریق گسترده واکسیناسیون بوده است.

شاهرخی تصریح کرد: شهروندان به شایعات و اطلاعات بی اساس توجه نکنند و هرچه سریع‌تر به مراکز بهداشت رجوع کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد:  در استان بیش از یک‌میلیون و ۵۵۰هزار دُز تزریق شده که عوارضی برای کسانی که تزریق کرده‌اند به دنبال نداشته است. مردم به مراکز واکسیناسیون رجوع و واکسن خود را دریافت کنند و از این فرصت که توسط مسئولان فراهم شده استفاده کنند. 

استاندار همدان با بیان اینکه مردم استان با تزریق واکسن هم خود و هم جامعه را ایمن کنند، مطرح کرد: در آینده نزدیک محدودیت‌هایی برای کسانی که کارت واکسن نداشته باشند، اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد:  کارکنان دولت موظف هستند تا پایان هفته هرچه سریع‌تر واکسن بزنند و براساس مصوبه ستاد ملی، دورکاری‌ دستگاه‌های اجرایی لغو و با ظرفیت ۱۰۰درصدی به کار خود ادامه خواهند داد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم از تجمعات و مراسماتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند. 

شاهرخی بیان کرد: وضعیت رنگ‌بندی شهرهای رزن، همدان، بهار و اسدآباد نارنجی و باقی شهرها زرد هستند و بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز