خبرگزاری کار ایران

جمع آوری بیش از هزار بخاری نفتی از مدارس ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۴۱

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام از جمع آوری بیش از هزار و ۴۰۰ بخاری نفتی در کلاس‌های درس مدارس این استان در دو سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا، نصرت‌الله رحیمی اظهار داشت: با توجه به خطرساز بودن بخاری‌های نفتی در دو سال گذشته بیش از هزار و ۴۰۰ بخاری نفتی در کلاس‌های درس جمع آوری و به سیستم‌های استاندارد مجهز شد.

وی یادآور شد: بخش بزرگی از موتورخانه مدارس سطح استان از محل اعتبار‌های سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بازسازی شدند.

رحیمی افزود: به منظور بهسازی و نوسازی مدارس فرسوده استان، در دوسال گذشته ۶۶ مدرسه با ۲۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف شهری و روستایی استان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ چمن مصنوعی دانش آموزی و چهار سالن ورزشی نیز بهره برداری شده و به سرانه فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان اضافه شده است و همچنین پیگیری و تکمیل دو سالن ورزشی و دو استخر دانش آموزی دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام همچنین به انعقاد تفاهم نامه بین معاون عمرانی وزیر و استاندار ایلام در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه ۵۹ مدرسه سنگی روستایی استان تا پایان سال جاری تخریب و بازسازی می‌شوند.

در استان ایلام بیش از هزار و ۱۲۵ فضای آموزشی وجود دارد که ۹۵ هزار دانش آموز در این فضاها مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز