خبرگزاری کار ایران

لرستان شاه راه مواصلاتی شمال به جنوب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۶۹

استاندار لرستان گفت: لرستان شاه راه مواصلاتی شمال به جنوب است و با رفع نقص راه های استان می توان با نگاه یک فرصت به آن، در زمینه توسعه اقتصادی آن تلاش کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر رئیس جمهور به واسطه اعتماد و ایجاد فرصت خدمت گذاری به مردم استان اظهار کرد: خدمت در لرستان با تاریخ و قدمتی چند هزار ساله، جزئی از هویت ملی محسوب می شود و این بخش از هویت کشور در تاریخ تحولات می درخشد.

زیویار تصریح کرد: خدمت در لرستان با توجه به ظرفیت های طبیعی، خدادادی و پتانسیل های بسیار در رابطه با سرمایه های انسانی توفیقی است که نصیب بنده شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت های مردم و مسئولان در راه خدمت به استان موفق باشیم، افزود: در خصوص برنامه کاری استانداری لرستان در یک فرصت مناسب با مردم شریف استان به گفت وگو خواهم پرداخت و به چند طریق این خدمات در آینده ارائه خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در ابتدا برنامه ای تدارک دیده شده تا نظام مسائل و مشکلات استان به خوبی احصاء و با پیگیری و بررسی همکاران در قالب سند آمایش سرزمین که پیشتر تهیه شده، بروز رسانی شود.

وی خاطر نشان کرد: ارائه برنامه های جدید متناسب با ظرفیت های لرستان موضوع مهم دیگری است که در قالب مگا پروژه ها و طرح های کلان پیگیری خواهد شد.

 زیویار در بخش دیگری از گفته های خود یادآور شد: موضوعاتی از قبیل ظرفیت های حوزه آب، سنگ های تزئینی، تولیدات کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی، معادن و سایر موارد در گذشته مطرح بوده و اقداماتی نیز در این رابطه صورت گرفته که نیازمند پیگیری بیشتر برای تکمیل طرح ها و برند سازی محصولات استان است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه استان باید به خودش بازگردد، تاکید کرد: تشکیل اتاق های فکر و ایجاد کارگروه های تخصصی در رابطه با توسعه استان متناسب با ظرفیت های موجود، از اقدامات مهمی است که باید در ادامه به خوبی به آن پرداخته شود و لرستان باید بر اساس ظرفیت هایش توسعه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز