خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

رئیس جمهوری نگاه ویژه‌ای به لرستان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۹۰

رئیس جمهورنگاه ویژه ای به لرستان برای رهایی از مشکلات دارد ورئیس جمهور تأکید داشت طرح‎هایی را اعلام می‎کنیم که عملیاتی باشد.

نماینده مردم الیگودرزدر مجلس گفت: رئیس جمهورنگاه ویژه ای به لرستان برای رهایی از مشکلات دارد ورئیس جمهور تأکید داشت طرح‎هایی را اعلام می‎کنیم که عملیاتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمدتقی توکلی در جمع خبرنگاران، با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان این استان با روحانی گفت: این برنامه‎ها برای تصمیم‎گیری در هیئت دولت بسیار مهم است؛ چون با مسائل و مشکلات استان‎ها آشنا می‎شوند و تصمیمات بهتری گرفته می‎شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برگزاری جلسات مجمع نمایندگان استان‎ها با رئیس جمهور را بسیار مفید قلمداد کرد.
وی با بیان اینکه در این نشست وضعیت استان را به دکتر روحانی اعلام کردیم، ادامه داد: لرستان استانی امن و باثبات است که دسترسی به بازارهای هدف دارد و می‎توانیم محور اقتصادی داشته باشیم.
توکلی یادآور شد: به رئیس جمهور گفتیم لرستان مزیت‎های کشاورزی خوبی دارد و در راستای اقتصاد مقاومتی می‎توانیم تأثیرگذار باشیم که حمایت دولت و بخش خصوصی را نیاز داریم.
نماینده الیگودرز درباره صحبت‎های مطرح شده دکتر روحانی نیز گفت: رئیس جمهور معتقد بود لرستان از هر نظر استان ممتازی است و برای توسعه این منطقه با توجه به ظرفیت‎هایی که دارد باید کمک‎هایی به‎صورت ویژه بشود تا از توسعه نیافتگی بیرون بیاید.
وی اضافه کرد: آقای روحانی تأکید کرد طرح‎هایی که امکان بهره‎برداری در سال‎جاری و اوایل سال ۹۴ دارند را کمک می‎کنیم که به بهره‎برداری برسند.
توکلی در پایان گفت: رئیس جمهور تأکید داشت طرح‎هایی را اعلام می‎کنیم که عملیاتی باشد و نتیجه‎اش برای مردم مشخص شود و قولی نمی‎دهیم که واهی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز