خبرگزاری کار ایران

افزایش حوادث ترافیکی غرب خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۳۴

رmیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: حوادث ترافیکی امسال در جاده‌های غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس کافی افزود: در پنج ماه نخست سال جاری ۲ هزار و ۵۵۳ فقره حادثه ترافیکی در حوزه شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع این حوادث ترافیکی، سه هزارو ۵۸۷ نفر مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۴ نفر به وسیله ماموران اورژانس به مراکز درمانی منتقل، ۲۷۳ نفر در محل درمان شده اند و ۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

کافی افزود: در پنج ماه نخست پارسال ۲ هزار و ۳۹۱ حادثه ترافیکی در حوزه شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با سه هزار و ۳۳۹ مصدوم و ۳۲ جان باخته ثبت شده بود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۱۳ هزار و ۶۵۴ ماموریت اورژانسی از ابتدای امسال در شهرستان‌های غرب استان خراسان رضوی شامل سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد انجام شده است.

کافی افزود: از این تعداد ماموریت ۱۱ هزار و ۱۰۱ مورد مربوط به اعزام های درون شهری و ۲ هزار و ۵۵۳ مورد مربوط به حوادث برون شهری و جاده ای بوده است.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز