خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی استان عنوان کرد؛

کشتی استان اردبیل در تنگنای بی‌مهری مسئولان / استاندار به وعده‌هایش عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۲۸۲

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل با گلایه از عملی نشدن وعده های استاندار در حمایت از رشته کشتی، اذعان کرد: متاسفانه هیچگونه امکاناتی برای کشتی گیران استان فراهم نیست.

عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت کشتی استان عنوان کرد: متاسفانه کشتی استان مورد بی مهری مسئولین استانی قرار گرفته و از طرفی هم شیوع کرونا ضربات سنگینی را بر این رشته ورزشی وارد کرده است.

وی افزود: آسیب‌های شیوع بیماری کرونا بنحوی بوده که 3 هزار بیمه شده این رشته ورزشی در سال‌جاری به زیر یک هزار نفر کاهش یافته که نگرانی هایی در این خصوص برای آینده کشتی بوجود آورده است.

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل اذعان کرد: هیات کشتی استان با وجود این شرایط و مشکلات توانسته به عنوان یکی از 11 هیات برتر کشور از سوی فدراسیون معرفی شود اما همچنان تا بازگشت به دوران اوج کشتی فاصله زیادی داریم.

کشتی استان اردبیل در تنگنای بی‌مهری مسئولان / استاندار به وعده‌هایش عمل نکرد

اقبال با گلایه از عملکرد مسئولان استانی در خصوص این رشته ورزشی، اذعان کرد: استاندار و فرماندار اردبیل چندین بار قول همکاری و حمایت داده اند اما متاسفانه تاکنون هیچ یک از وعده ها عملی نشده و اصلا توجه به ورزش در برنامه این مسئولین جایی نداشته است. گویی استاندار اردبیل صرفا استاندار راه آهن بوده اند.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه منعقد شده توسط شهرداری اردبیل با فدراسیون کشتی، قرار بود تا مردادماه امسال 3 سالن ورزشی در جهت حمایت از کشتی استان احداث شود که تا این لحظه هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و حتی یک سالن نیز به این رشته اختصاص نیافته است.

این مسئول ورزشی اذعان کرد: طبق توافقات انجام شده با شهرداری قرار بود که یک سالن ورزشی در شهرک زرناس را به کشتی گیران اختصاص دهند اما امروز مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می گوید شورای جدید فعلا خواستار توقف این امر شده است.

رئیس هیات کشتی استان از کمبود شدید زیرساخت های ورزشی گلایه کرد و گفت: کشتی گیران استان هیچگونه تجهیزات بدنسازی و ورزشی ندارند و وضعیت به گونه ای است که حتی یک دستگاه تردمیل هم در اختیار ورزشکاران نیست.

اقبال گفت: این رشته که روزی پرطرفدارترین ورزش استان بود امروز نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین است؛ نمایندگان استان از هر جایی بازدید کرده اند به جز هیئت های ورزشی. سالن های کشتی خالی از تشک و امکانات اولیه است که متاسفانه با این وضع نمی توانیم به قهرمان پروری حتی فکر کنیم.

وی ضمن قدردانی از حمایت های ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش استان در حد توان حمایت هایی را داشته اما کشتی استان نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است. امیدواریم با بازگشت وضعیت کرونایی استان به زرد و بازگشایی مدارس بتوانیم استعدادیابی را آغاز کرده و برنامه لیگ استانی را برگزار کنیم تا در بهمن ماه با حضور در مسابقات کشوری مقام خوبی را برای استان کسب کنیم.

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل در پایان با اشاره به وضعیت بحرانی خانه کشتی، بیان کرد: این مکان اولین و تنها خانه کشتی استان است که در سال 85 احداث شد اما از آن زمان تاکنون هیچگونه بازسازی و بهسازی در این ساختمان اعمال نشده است. وضعیت به گونه ای است که موتورخانه و بسیاری از تاسیسات خانه کشتی استان از کار افتاده که در برگزاری مسابقات و برنامه های آتی با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز