خبرگزاری کار ایران

تأکید استاندار اردبیل بر ضرورت بررسی دقیق مشکلات واحدهای صنعتی / بانک‌ها همکاری کنند/ آغاز فعالیت ستاد احیای واحدهای راکد در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۲۲

استاندار اردبیل گفت: مشکلات واحدهای راکد در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری در شهرستان های مختلف استان به تفکیک و با اولویت رفع می شود.

به گزارش ایلنا اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران که با موضوع فعال سازی واحدهای راکد برگزار شد، تصریح کرد: لازم است برای فعال سازی واحدهای راکد در کل شهرستان‌ها در ارتباط با حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری در خصوص تعداد واحدهای راکد و نوع مشکلات این واحدها با مدیریت مرکز استان بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: با تفکیک مشکلات واحدهای راکد از جمله مشکلات بانکی، سرمایه در گردش، مالیاتی و یا مشکلات مدیریتی بین شرکا، آن دسته از مشکلاتی که امکان حل شدن داشته باشد، رفع می شود.

استاندار اردبیل بر مشارکت و همکاری بانک ها در خصوص رفع مشکلات واحدهای راکد تاکید کرد و خواستار ارتباط بیشتر دستگاه ها با بانک ها در خصوص رفع مشکلات بانکی واحدها شد.

بهنام جو به فعال شدن ستاد پیگیری احیای واحدهای راکد در استان اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این ستاد در استان بررسی کامل واحدهای راکد به لحاظ مشکلات و موانع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز