خبرگزاری کار ایران

نماینده سپیدان و بیضا در مجلس خواستار شد؛

ضرورت توسعه مسیر های مواصلاتی حوزه انتخابیه/ نقش مؤثر حمل و نقل در رونق اقتصاد و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۵۵۸

نماینده سپیدان و بیضا با بیان اینکه بعضی از مسیر های مواصلاتی شهرستان‌های بیضاء و سپیدان در حوزه زیر ساخت‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: حل مشکلات و توسعه این راه‌ها باید در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش ایلنا نماینده مردم شریف سپیدان و بیضا محسن علیزاده در دیدار با امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خواستار حل مشکلات راه‌ها و توجه به توسعه مسیر‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متاسفانه هموار نبودن مسیرها در بعضی از مناطق مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است که همواره از شما انتظار داریم اقدامات عملیاتی در جهت بهبود و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

وی در ادامه بر نقش زیر ساخت‌های حمل و نقل و مسیرهای مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تاکید کرد و ادامه داد: هرچند که رونق صنعت و تولید در گرو مسیر های حمل و نقل مناسب است بنابراین جهت توسعه و سهولت در امور صنعتگران از شما تقاضا داریم تا راه اندازی و ایجاد مسیر های شهرک ها و نواحی صنعتی از تمام نقاط حوزه انتخابیه تا شهرها را وارد فاز عملیاتی کنید.

نماینده سپیدان و بیضا گفت: بهبود وضعیت زیر ساخت‌های حمل و نقل می‌تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد چرا که این امر سبب تسریع حمل و نقل جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت شده و به لحاظ زیست‌محیطی نیز دارای آثار و تبعات مثبتی خواهد بود.

علی زاده با بیان اینکه راه‌های مناسب یکی از دلایل افزایش گردشگر در شهرستان سپیدان به شمار می رود افزود: شهرستان سپیدان به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری چهار فصل در کشور و استان به شمار می رود بنابراین جهت رونق این صنعت تمامی اقدامات لازم برای افزایش کیفیت مسیر ها انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز