خبرگزاری کار ایران

زمین خوار 2 هزار میلیاردی در البرز دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۲۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف زمین خواری به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در حاشیه آزادراه "تهران-کرج" خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصرف مساحت قابل توجهی از اراضی اطراف آزادراه "تهران-کرج" توسط یکی از زمین خواران مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های ماموران محرز شد که متهم با اطلاع از بلاصاحب بودن و فوت صاحب یک قطعه زمین به مساحت 5 هزار و 290 متر با جعل سند آن ها را دیوارکشی کرده و به مدت 10 سال آن را چند نفر اجاره داده که از این اقدام حدود 20 میلیارد ریال سود کسب کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به زمین خواری و تصرف به اراضی غیر، یادآور شد: کارشناسان ارزش زمین خواری کشف شده را بیش از 2 هزار میلیارد ریال برآورد کردند .

در پایان سرهنگ افشاری با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار این پلیس قرار دارد، از هموطنان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تعرض به اراضی ملی و غیر، موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز