خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان:

تمام پرسنل دفاتر خدمات مسافرتی قزوین در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۱۵

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان قزوین گفت: باتوجه به نوع فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری پرسنل این رده شغلی در معرض بالای آلودگی و ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند درخواست داریم سهمیه درنظر گرفته شده واکسن برای این صنف افزایش یابد؛ چرا که این میزان تمام افراد را پوشش نمی‌دهد.

علی محمدی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با بیان اینکه لازم است پرسنل دفاتر خدمات گردشگری نیز در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند گفت: در حال حاضر واکسیناسیون مشاغل مختلف در استان درحال انجام است؛ باتوجه به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز در معرض آلودگی ویروس قرار دارند درخواست داریم این گروه شغلی نیز در اولویت دریافت واکسن قرار گیرد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان قزوین افزود: در ایام کرونا و همچنین اعمال محدودیت‌ها باتوجه به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی برای ارائه خدمات در راستای سفرهای ضروری مشغول به فعالیت هستند پرسنل این صنف را در معرض آلودگی و ابتلا به ویروس کرونا قرار داده است و از این رو از جمله مشاغلی هستند که واکسینه شدن آن‌ها ضرورت دارد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه پرسنل دفاتر خدمات مسافرتی با مراجعان مختلفی در ارتباط هستند واکسینه شدن آن‌ها در جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا موثر است، این درخواست را از مسئولین ستاد کرونا پیگیری کرده که به قول داده شده برای اختصاص واکسن برای تمام پرسنل این صنف کافی نیست و نیاز است این سهمیه افزایش یابد.

محمدی‌ها گفت: خواسته پرسنل قزوین نیز بررسی و قرار دادن این موضوع در دستور کار ستاد کرونای استان و افزایش سهمیه واکسن جهت پوشش تمام فعالین این صنف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز