خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار خبر داد:

راه اندازی مرکز واکسیناسیون جدید علیه کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۹۸

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید علیه ویروس کرونا تا پایان هفته جاری با مدیریت و هماهنگی سپاه در قزوین راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در نشست فوق العاده کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: این مرکز با هدف سرعت بخشیدن به واکسیناسیون شهروندان علیه کرونا راه اندازی می شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار داشت: شهروندانی که واکسن دز اول را تزریق کرده اند برای دریافت دز دوم به آنها اطلاع رسانی می شود و باید از مراجعه به مراکز واکسیناسیون پرهیز کنند.

این مسئول با اشاره به رکوردشکنی تعداد بیماران بستری در بیمارستان های قزوین به دلیل ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، گفت: آمار بستری های کرونایی در استان بسیار نگران کننده است و امروز از مرز ۹۰۰ نفر گذر کرد و باید بگوییم ۱۰۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در استان پُر شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در هفته جاری موجب شکستن موج سهمناک کرونا شود.

حبیبی همچنین گفت: به دلیل نیاز بیماران کرونایی و بیمارستان ها و مراکز درمانی، واحدهای صنعتی تولید اکسیژن موظفند در روزهای تعطیل نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

کرونا تاکنون جان هزار و ۹۹۸ نفر را در استان قزوین گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز