خبرگزاری کار ایران

تبدیل وضعیت غسالان مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۲۷۶

سرپرست اتحادیه آرامستان های کشور گفت: در شرایط سخت کرونا تبدیل وضعیت غسالان مورد توجه و دستور کار دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام مهدوی گفت: در راستای مهار کرونا و دفن بیماران کرونایی، کارکنان آرامستان ها با وجود همه خطرات احتمالی ابتلا به ویروس کرونا، با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

سرپرست اتحادیه آرامستان های کشور با تاکید بر ضرورت حمایت از غسالان در دوران شیوع کرونا افزود: تغسیل اموات یک واجب شرعی کفایی است و غسالان با تمام توان در حال انجام این کار تخصصی هستند که در برخی شهرها گاهی در شیفت های متعدد این امر انجام می شود و از رئیس‌جمهور تقاضا داریم تا در شرایط فعلی و افزایش حجم کاری آرامستان ها کار تخصصی اعضای سالن تطهیر آرامستان ها، تبدیل وضعیت شغلی غسالان را در دستور کار قرار دهند، زیرا این اتحادیه از سال گذشته پیگیر انجام این درخواست بوده ولی تاکنون اقدام چشمگیری صورت نگرفته است.

محمد جهانگیری رئیس هیات مدیره اتحادیه آرامستان کشور نیز با اشاره به حجم بالای کاری در آرامستان ها گفت: حمایت از کارکنان آرامستان ها در دوران شیوع ویروس کرونا می تواند باعث دلگرمی در میان پرسنل و کاهش دغدغه های شغلی آنان شود.

جهانگیری افزود: در جلسه هیات مدیره اتحادیه مصوباتی در زمینه همراهی با برنامه های دولت تصویب و مقرر شد تا آرامستان های کشور در اجرای سیاست های دولت با تمام توان در کنار هموطنان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز