خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

بهره برداری از چهار طرح هادی روستایی در بوئین زهرا و البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۷۴۶

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت چهار طرح هادی روستایی در دو شهرستان البرز و بوئین زهرا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر گونجی در مراسم افتتاح طرح‌های هادی روستایی گفت: طرح هادی روستایی در دو روستای حسن آباد کلج و کمال آباد در شهرستان البرز با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که شامل ۶ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت و زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت به میزان سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در مجموع دو روستا بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین افزود: تاکنون در این شهرستان ۱۵ پروژه طرح هادی با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال اجرا شده، برای سال جاری نیز ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیرن ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این طرح در دو روستای چسکین و نصرت آباد واقع در شهرستان بوئین زهرا نیز با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که شامل اجرای ۱۲ هزار متر مربع عملیات زیرسازی، جدول گذاری، سنگ فرش و روکش آسفالت و چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر بود.

این مسئول افزود: تاکنون در شهرستان بوئین زهرا ۸۶ طرح هادی با اعتبار ۴۴۹ میلیارد ریال اجرا شده و برای سال جاری نیز ۸۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز