خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس :

گوش ما از حرف‌های سیاسی پر است ، وزرا معاونان خود را از اهل سنت انتخاب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۹۳۶

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم پایبندی رئیسی به قول انتخاباتی اش مبنی بر انتخابات یک وزیر اهل سنت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلیل رحیمی عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در این خصوص گفت: اهل سنت از آقای رئیسی حمایت کرده است و او قول داد که در کابینه از وزرای اهل سنت هم استفاده کند، حالا که وزیر اهل سنت معرفی نشده حداقل   وزرا معاون اهل سنت انتخاب کنند.

جلیل رحیمی در جلسه مشترک فراکسیون اهل سنت با وزاری کار و ورزش تاکید کرد: گوش ما از تعارفات کلی و‌حرفهای سیاسی پر است باید برای جامعه خود پاسخی داشته باشیم، اهل سنت از رئیسی حمایت کرده و او نیز قول هایی داد. 

وی افزود: چرا باید ما به عنوان فراکسیون اهل سنت و نماینده به وزیری رای بدهیم که حتی به صراحت نمی گوید یک معاون اهل سنت حاضر است بگذارد؟ چرا باید در صحن از وزیری دفاع کنیم که بعد ۴۳ سال از میلیونها شهروند اهل سنت و هزاران متخصص،  یک معاون وزیر و‌ وزیر هم انتخاب نمی کنند. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه گفت: ییایید من رزومه هزاران نفر را بدهم‌ که درحد وزیر هستند، شما آنها را معاون وزیر بگذارید.

رئیس هیأت پارلمانی بین المجالس آسیایی گفت: بنده به هر وزیری که معاون اهل سنت نمی گذارد انگیزه و دلیلی ندارم رای دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز