خبرگزاری کار ایران

طاهری ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

انتخاب غیر از خاندوزی، جفا به اقتصاد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۴۳۰

نام سید احسان خاندوزی، در فهرست وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی به مجلس، به‌عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به چشم می‌خورد. وی پژوهشگر و سیاستمدار اصولگرای ایرانی و عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. خاندوزی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نفر هفتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از استان تهران به مجلس راه یافت و اکنون در راه ساختمان باب همایون قرار دارد.

به گزارش ایلنا، این در حالی است که به تأکید صاحب‌نظران، در شرایط حساس کنونی، وزارت اقتصاد نقش بسیار حائز مهمی دارد و فردی که بر مسند وزیر اقتصاد می‌نشیند، از اهمیت زیادی برخورداراست.

در همین زمینه مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم اعتقاد دارد که خاندوزی بهترین گزینه برای تصدی وزارت اقتصاد است.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را کارآمد، توانمند می‌داند. به گفته وی، اگر فردی غیراز خاندوزی، به‌عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد می‌شد، جفا به اقتصاد و مردم ایران بود.

طاهری با اشاره به سخت‌کوشی و اشراف خاندوزی به مسائل اقتصادی، گفت: وی با توجه به ویژگی‌های فردی و علمی خود می‌تواند تحولی مثبت در وزارت اقتصاد که در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور محسوب می‌شود، ایجاد و برنامه‌های اعلام‌شده خود را اجرایی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز