خبرگزاری کار ایران

درپی تخلفات مجمع صورت گرفت؛

شکایت جمعی از اهالی شطرنج به دیوان عدالت اداری / وزارت ورزش قانون را زیرپا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۰۱

خواسته ما این است که دستگاه های قضایی و فراکسیون ورزش مجلس به موضوع مجمع فدراسیون شطرنج و زیرپا گذاشته شدن قانون از سوی معاون وزیر ورزش رسیدگی کنند.

استاد بزرگ شطرنج ایران از شکایت جمعی از اهالی شطرنج نسبت به غیرقانونی بودن مجمع انتخاباتی این فدراسیون به دیوان عدالت اداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج، جمعی از اهالی این رشته برگزاری این انتخابات را غیرقانونی دانسته و معتقد بودند طبق آیین‌نامه جدید که از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده، با توجه به سپری شدن شش ماه از ثبت نام نامزدهای فدراسیون، باید برای ثبت‌نام نامزدها فراخوان جدید اعلام می شد.

با این وجود بدون توجه به آیین نامه مذکور انتخابات فدراسیون شطرنج در زمان تعیین شده برگزار و بار دیگر محمدجعفر کامبوزیا به ریاست فدراسیون رسید اما حاشیه‌های این انتخابات تمامی ندارد؛ به طوری که تعدادی از اهالی شطرنج در مورد غیرقانونی بودن این انتخابات به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند.

امیر باقری، کاپیتان و مدیر اسبق تیم ملی شطرنج در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: تعدادی از دلسوزان شطرنج، کارشناسان، مربیان و داوران به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند که شماره پرونده‌ و رسیدگی آن نیز موجود و در حال بررسی است. خواسته ما این است که این موضوع سریعا از سوی دستگاه های قضایی بررسی شود و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز به این موضوع رسیدگی کند. مسئولان قضایی به داد ورزشکاران رشته شطرنج و اجحافی که در حق این رشته و زیرپا گذاشته شدن قانون از سوی معاون وزیر ورزش رسیدگی کنند.

وی نسخه ای از متن شکایت خود به دیوان عدالت اداری را در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز