خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان میناب عنوان کرد؛

روند ابتلا به ویروس کرونا در میناب همچنان افزایشی/ اعزام کادر درمان و پرستار به بیمارستان ابوالفضل میناب

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۰۹

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در میناب بیمارستان میناب را با کمبود پرستار و کادر درمان مواجه کرده است.

مجید سلحشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: روند ابتلا به ویروس کرونا در میناب، بیمارستان میناب را با کمبود پرستار و کادر درمان مواجه کرده است که طی چند روز آینده این کمبود برطرف خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون دو مرکز واکسیناسیون هلال احمر و بیت الزهرا، یک پایگاه واکسیناسیون ویژه فرهنگیان میناب، یک پایگاه واکسیناسیون در مسجد جامع شهر هشت بندی و ۲۲ مرکز درمانگاه های روستایی مشغول به فعالیت هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ مورد مثبت در بیمارستان ابوالفضل (ع) بستری هستند که با توجه به روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان میناب روزانه تعدادی موارد ترخیص و تعدادی بستری می شوند که می‌توان گفت تقریبا ظرفیت بیمارستان میناب تکمیل است.

وی اضافه کرد: بیمارستان ابوالفضل (ع)میناب از لحاظ فضا و تخت مشکلی ندارد و در صورت افزایش موارد مثبت می‌توان بخش Ldr راهم به بخش covid19 اختصاص داد اما تنها مسئله ای که میناب با آن مواجه شده کمبود پرستار و کادر درمان است.

سلحشور ادامه داد: تصمیم بر این است که جهت کاهش ازدحام و خدمات رسانی بیشتر به مردم، مراکز سراپایی را از یک مرکز به دو مرکز افزایش دهیم.

وی با توجه به روند افزایشی ابتلا به ویروس کرونا در کشور بیان کرد: بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با  کرونا در کشور از روز دوشنبه تمامی مشاغل غیر ضرور و ادارات تعطیل هستند و فقط مشاغل خدمات رسان فعالند و خدمت رسانی می کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب ابراز کرد: عزاداری سیدالشهدا باید با رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی صورت گیرد که برای مهار ویروس کرونا نیازمند همراهی تک تک مردم است، اگرچه مردم شهرستان میناب تا اینجای اپیدمی ویروس منحوس کرونا همکاری لازم را داشته اند اما نیازمند همکاری بیشتر از این هستیم که از گسترش این ویروس جلوگیری کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما و تمامی دستگاه ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد که امکانات بیمارستان و خدمات را افزایش داده و مردم با توجه به رده های سنی واکسینه شوند و از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
مرضیه علی نژاد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز