خبرگزاری کار ایران

تکمیل ظرفیت تمام بخش‌های بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۶۴۷

مدیر شبکه بهداشت درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان به طور کامل تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرشید فتحی مقدم گفت: بیمارستان موسی بن جعفر شرایط کاملاً کرونایی گرفته است که یکی از علل عمده آن رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و شرکت در مراسم‌های مختلف است و اگر شرایط به همین صورت پیش برود مجبور هستیم از امکانات خارج از بیمارستان استفاده کنیم.

او افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان و حجم کاری بسیار بالای کادر درمان در این ایام و افزایش بی‌سابقه بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و اختصاص تمام ظرفیت بیمارستان جهت مداوای بیماران کرونایی، تمامی عمل‌های الکتیو (غیر اورژانسی) تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان ادامه داد: همچنین در روز‌های اخیر یک بخش با ظرفیت ۱۰ تخت به بخش‌های کرونایی بیمارستان قوچان اضافه شده است.

فتحی مقدم با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، بیان کرد: متأسفانه اوضاع بسیار نامناسب بوده و با کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد ازدحام مردم در مرکز منتخب کرونا این شهرستان به منظور تست کرونا و افزایش صعودی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) هستیم.

او تصریح کرد: از ابتدای مرداد ماه تاکنون ۱۱۴۱ تست کرونا اخذ شده که بیش از ۴۴ درصد آن یعنی ۵۰۸ مورد مثبت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز