خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک ؛

واکسیناسیون جامعه کارگری و صنعتی خراسان رضوی شروع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۳۵

با حضور مدیران صنعتی خراسان رضوی و همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک، واکسیناسیون جامعه کارگری و کارمندی بخش صنعت استان در سالن ورزشی شهرک صنعتی توس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در این مراسم گفت: با تلاش و پیگیری تشکل های بخش خصوصی و انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی و شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی در استان از امروز واکسیناسیون جامعه کارگری در سطح هشت شهرک صنعتی استان آغاز می شود.

بهرامی زاده افزود: همه کارکنان و کارگران مستقر در هشت شهرک صنعتی اطراف مشهد در خراسان رضوی و واحدهای تولیدی خارج از شهرکها در برابر ویروس کرونا واکسینه می شوند.

وی بیان کرد: این مهم با تلاش و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به ویژه شبکه های بهداشت و درمان آغاز شده است و در این طرح گروه سنی ۶۰ سال و کمتر از آن که در واحدهای تولیدی مشغول به فعالیت هستند می توانند زیر پوشش طرح واکسیناسیون قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: این واکسیناسیون با اولویت کارکنان واحدهای تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی در یک برنامه زمان بندی مدون آغاز می شود و به مرور به واحدهای صنعتی و رده های سنتی جامعه کارگری تسری می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز