خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

جان باختگان کرونا در هرمزگان همچنان دو رقمی/ فوت ۱۹ بیمار دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۶۰

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۷۳۸ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: ۱۵ نفر از جان باختگان مربوط به امروز و ۴ نفر نیز از جان باختگان بدو ورود به بیمارستان در روز‌های قبل بودند که نتیجه تست آن ها  مثبت اعلام شد.

به گفته وی، جان باختگان در بازه سنی ۲۹ تا ۹۵ سال و از بندرعباس، جاسک، رودان، پارسیان، سیریک، قشم، کیش و بستک بودند.

نوروزیان افزود: با بستری شدن ۳۱۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۴۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون ۱۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند، حال ۲۴ نفر از آن‌ها وخیم است و ۱۷ هزار و ۸۳۳ بیمار نیز در قرنطینه خانگی هستند.

نوروزیان درباره کمبود برخی دارو‌های بیماران مبتلا به کرونا در داروخانه‌ها نیز گفت: این کمبودها کشوری است و در هرمزگان هم در برخی دارو‌ها کمبود وجود دارد، ولی در زمینه داروی اصلی معالجه بیماران کرونایی همچون رمدیسیور فعلا کمبودی وجود ندارد.

وی افزود: به علت شیوع بالای بیماری کرونا و عدم توانایی انجام تست به صورت نامحدود، توصیه می شود مردم عزیز استان در صورت وجود فرد مبتلا به کرونا در خانه، از انجام تست خودداری کنند و به همراه اعضای خانواده قرنطینه شوند و در صورت داشتن علائم کرونا به پزشک یا مراکز غربالگری کرونا برای دریافت درمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز