خبرگزاری کار ایران

دادستان آذربایجان شرقی:

سهل انگاری سازمان‌ها به سرمایه های اجتماعی و ملی کشور آسیب وارد می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۴۷

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: هر گونه سهل‌انگاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، به سرمایه‌های اجتماعی و ملی کشور آسیب می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بابک محبوب علیلو در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان با موضوع بررسی کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر منابع آبی و وضعیت چاه‌ها و وضعیت بحرانی آب، اظهار کرد: بر همین اساس باید دستگاه‌های مختلف اجرایی در حوزه ماموریت خود با جدیت و حساسیت بیشتری نسبت به مسایل وارد میدان شوند.

وی مطالبه‌گری در راستای صیانت از حقوق عامه را به عنوان یکی از برنامه های اصلی دستگاه قضا اعلام و با  تاکید بر لزوم انجام وظایف ذاتی سازمان ها در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه، اضافه کرد: تکالیف، رسالت و ماموریت هر یک از دستگاه ها در راستای صیانت از حقوق عامه باید اولویت‌بندی شده و نسبت به وظایف سازمانی هر ارگان مطالبه‌گری انجام شود.

محبوب علیلو با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری در تبریز، گفت: برای رفع مشکلات موجود باید از ظرفیت کارگروه نارت و پیگیری حقوق عامه استفاده و مطالبه گری های لازم و بایسته به عمل آید.

وی به وجود نگرانی در حوزه آب کشاورزی در آذربایجان شرقی اشاره کرد و ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ ای و سازمان جهاد کشاورزی استان با انجام بررسی های لازم، راهکارهای موثر و کارآمد برای برون رفت از مشکل موجود ارایه کنند.

محبوب علیلو افزود: شرکت آب منطقه‌ ای آذربایجان شرقی با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات موجود در ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر، نسبت به بازگشایی بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها در نقاط حادثه خیز اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز یادآور شد: لازم است شرکت آب منطقه‌ ای استان نسبت به تکمیل و بهره برداری مجتمع آبرسانی شهید لشکری آبش احمد شهرستان کلیبر، مجتمع آزادگان و ارس که منبع تامین آب روستاهای اطراف است، اهتمام ورزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز