خبرگزاری کار ایران

اهدای ۲هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۷۰۴

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تایباد گفت: بهار امسال ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به ارزش یک میلیارد ریال به کتابخانه‌های عمومی تایباد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، حسن سالاری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تایباد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به ارزش یک میلیارد ریال از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و برخی از شهروندان تایبادی بهار امسال به کتابخانه‌های عمومی تایباد اهدا شد.

او کتاب‌های اهدا شده را در موضوعات اجتماعی، روانشناسی، تاریخ، کمک درسی و سایر موارد دانست و افزود: کتابخانه‌های عمومی تایباد با کمبود هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف، کتب مرجع، فرهنگ لغت و دایره‌المعارف مواجه است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تایباد به نیمه تمام ماندن طرح کتابخانه روستای جوزقان در بخش میان ولایت تایباد اشاره کرد و ادامه داد: این تنها طرح نیمه تمام کتابخانه‌ای این شهرستان است که ساخت آن در سال ۱۳۹۰ آغاز شده است و تاکنون فقط ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل و بهره‌برداری نهایی آن هفت میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.​

سالاری با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۱۱۲ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی  تایباد هستند بیان کرد: ۵۳ درصد اعضای کتابخانه‌های عمومی تایباد بانوان و ۴۷ درصد آقایان هستند.

او تصریح کرد: دومین کتابخانه سیار تایباد با ۲ هزار جلد کتاب و با هزینه‌ای افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که از محل درآمد‌های نیم درصد شهرداری‌ها تامین شده است ، ۱۰ روستای منطقه را زیر پوشش خدمات خود خواهد برد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تایباد تاکید کرد: هم اکنون تایباد هفت کتابخانه نهادی و مشارکتی دارد و زیربنای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان ۸۹۶ متر مربع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز