خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

بیش از چهار هزار نفر در قزوین تسهیلات مشاغل روستایی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۲۰

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۲۰ نفر در روستاهای استان که متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل روستایی بودند 269 میلیارد تومان اعتبار را در قالب یک‌هزار و 962 پرونده دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، وحید انتظاری با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۲۰ نفر در روستاهای استان که متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل روستایی بودند 269 میلیارد تومان اعتبار را در قالب یک‌هزار و 962 پرونده دریافت کرده‌اند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: این اعتبارات در قالب تسهیلات بانکی  از طریق چهار بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: سهم بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات برای 295 طرح، بانک کشاورزی برای 757 طرح، پست بانک برای 472 طرح و صندوق کارآفرینی امید برای 438 طرح بوده است.

این مسئول افزود: در راستای سند تعهد اشتغال استان باید در سال جاری 17 هزار فرصت شغلی در  استان ایجاد شود که تحقق این امر به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در استان نیاز  دارد.

انتظاری گفت: تسهیلات بانکی با نرخ سود ارزان قیمت در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش مهمی را به عهده دارد و باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز