خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد:

ممنوعیت تجمع بالای پنج نفر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۷۹

استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه در حال ورود به اوج گیری پنجم ویروس کرونا در استان هستیم، برگزاری تجمع بالای پنج نفر در قزوین تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور، روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در استانداری قزوین برگزار شد،  افزود: ویروس کرونا با سویه دلتا در حال شیوع در تمام جهان است که متاسفانه جهش و قدرت انتقال این ویروس بسیار قوی تر از سویه‌های دیگر است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده، کشورهایی که واکسیناسیون آنها نیز به اتمام رسیده بود؛ به این ویروس جهش یافته مبتلا شدند بنابراین واکسن راه حل جدی برای مقابله با این بیماری نیست و تنها راه حل رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی است.

جمالی پور با بیان اینکه، عادی انگاری ویروس کرونا، سبب افزایش روند بیماری در استان قزوین شده است، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان قزوین کمتر از ۷۰ درصد است و در این شرایط که ابتلا به ویروس کرونا با سویه دلتا در استان قزوین مشاهده شده است، ادامه روند عادی انگاری برای استان می تواند خطر آفرین باشد.

وی ادامه داد: برخی اصناف به خصوص رستوران ها و تالارهای پذیرایی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کوتاهی می کنند که در این زمینه لازم است نظارت های جدی تری صورت بگیرد.

جمالی پور اظهار داشت: جهت پیشگیری از روند صعودی بیماری کرونا در استان، تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم عروسی و ترحیم ممنوع است و لازم است شهرداری های استان به خصوص شهرداری قزوین نظارت های بیشتری بر آرامستان ها داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز