خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان خبر داد:

۱۸ میلیارد تومان وام اشتغال بنیاد برکت در اردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۸۷

فرماندار اردستان گفت:سهمیه تسهیلات در نظر گرفته شده بنیاد برکت برای سال جاری در اردستان ۳۵۰ فقره است.

به گزارش ایلنا از اردستان، حمید رضا تاملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری باید تسهیلات اشتغال به کسانی پرداخت شود که‌ توانایی کار را داشته و از تخصص لازم برای ایجاد اشتغال بر خوردار باشند.

وی افزود: عمده افراد متقاضی حمایت برای فعالیت اقتصادی، روش کسب و کار را نمی‌دانند و موفق نیستند.

تاملی خاطرنشان کرد:اداره بهزیستی و کمیته امداد در راستای اشتغال مقدار قابل توجهی تسهیلات به بهبود یافتگان و مددجویان پرداخت کرده‌اند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه پرداخت‌ تسهیلات باید هدفمند و کارشناسی شده باشد،ادامه داد:هدف از پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال و نه رفع مشکل مالی افراد است.

وی از پرداخت حدود ۱۸ میلیارد تومان وام اشتغال بنیاد برکت در اردستان خبر داد و تاکید کرد:سهمیه تسهیلات در نظر گرفته شده برای سال جاری در اردستان ۳۵۰ فقره است که از سوی بنیاد برکت پرداخت می‌شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد:اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تا ۲ ماه آینده سهمیه کارورزی، تسهیلات کرونا و تشویق کارفرمایان را با همکاری دیگر دستگاه‌ها تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز