خبرگزاری کار ایران

در نشست استانی مقابله با کرونا صورت گرفت؛

هشدار استاندار سمنان از شیوع پیک پنجم کرونا در استان/ نیمی از استان در وضعیت نارنجی کرونایی و نیمه دیگر در وضعیت زرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۳۵

استاندار سمنان در نشست استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس نسبت به اوج گیری مجدد و پیک پنجم شیوع کووید 19 در استان سمنان هشدار داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر گفت: وضعیت سمنان در مقایسه با استان‌های همجوار در ارتباط سرایت بیماری، مرگ و میر، بیمار یابی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهتر است و از حیث شیوع کرونا ویروس وضعیت باثباتی دارد.

وی ادامه داد:پیک پنجم شیوع کرونا ویروس در چند استان کشور شروع شد و تعدادی از استان های همجوار سمنان براساس رنگ‌ بندی‌های جدید شیوع کرونا ویروس قرمز شدند و اگر رعایت نکنیم استان سمنان هم وارد پیک پنجم شیوع کرونا ویروس خواهد شد.

آشناگر افزود: اعمال محدودیت‌ها و تشدید اقدامات برای مراقبت از مردم به‌منظور جلوگیری از پیک پنجم در استان انجام می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: واکسیناسیون به صورت مطلوب در حال انجام است و آمادگی‌های لازم کادر درمان در استان وجود دارد تا در صورت بروز پیک پنجم با مشکل جدی مواجه نشویم.

وی یادآور شد: ۴ شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی و ۴ شهرستان دیگر استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز