خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

استان سمنان کماکان در وضعیت قرمز است

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۹۹

استاندار سمنان گفت: وضعیت استان سمنان کماکان در حالت قرمز قرار دارد اما نسبت به میانگین کشوری در وضعیتی مناسبی قرار داریم و انتظار داریم مردم همچنان در عمل به پروتکل ها و رعایت موارد بهداشتی، اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۲۲ شهریور در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی کرونا با حضور استانداران و به ریاست حسن روحانی ریاست جمهوری، گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا گزارش های دوره ای استان ها در خصوص مقابله با بیماری کرونا ارائه و عملکرد ها مورد بررسی قرار گرفت و از عملکرد کادر درمانی و اقدامات دانشگاه های علوم‌ پزشکی سمنان و شاهرود، اعلام رضایت شد.

آشناگر با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها در خصوص مراسم عزاداری در ماه محرم همچنان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: در جلسه امروز همچنین عنوان شد به دلیل عدم آمادگی مقامات عراقی، امسال راهپیمایی اربعین نخواهیم داشت اما مراسم های مرتبط با اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها، برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همانطور که امروز نیز در این‌ جلسه تاکید شد، کماکان تاکید بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری و غیر حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد و زمینه برای دریافت آموزش ها در هر دو قالب فرآهم است.

آشناگر خاطر نشان کرد: هدف و سیاست اصلی ستاد ملی کرونا، بر رعایت تعادل در تمامی حوزه ها و فعالیت ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی است تا همراه با حفظ سلامت مردم، خللی در عملکرد هیچ بخشی وارد نشود.

استاندار سمنان در پایان اذعان داشت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، با تامین اعتبار صورت ‌گرفته، پرداخت بخشی از مطالبات کادر درمانی و افرادی که در امر مبارزه با بیماری کرونا فعال بودند، در دستور کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز