خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان‌ قزوین عنوان کرد:

ضرورت همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد و فنی و حرفه‌ای در استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۲۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ قزوین گفت: بروز ناهماهنگی‌ها و هدررفت سرمایه‌ها و منابع از مواردی است که در زمینه‌های مشترک بین دو دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای در استان‌ها نمود بیشتری دارد و امیدواریم با امضای تفاهم نامه این موارد رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی در مراسم عقد تفاهم‌نامه بین معاونت هنری و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای که صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه دو مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش‌های تخصصی و مهارت محور در زمینه هنر فعالیت دارند، انعقاد این تفاهم‌نامه از ضروریاتی بود که سال‌های متمادی به دنبال آن بودیم و امروز خرسندیم که این امر تحقق پیدا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ابراز کرد: بعنوان نماینده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها اشاره به این نکته ضروری است؛ که بُروز ناهماهنگی‌ها، موازی کاری‌ها، هدررفت سرمایه‌ها و منابع و ایجاد مشکلات متعدد در این راستا از مواردی است که در زمینه‌های مشترک بین دو دستگاه در استان‌ها نمود بیشتری دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با امضای این تفاهمنامه نه تنها مشکلات مطرح شده مرتفع شود؛ بلکه شاهد هم افزایی بین دو مجموعه در زمینه آموزش‌های هنری باشیم.

این مسئول عنوان کرد: حوزه آموزش از امور زیربنایی در بخش فرهنگ و هنر است و تربیت نیروی انسانی متخصص و هنرمند خروجی آن است؛ فلذا باید با یک نگاه دقیق و جامع برای آن برنامه ریزی کرد و از ظرفیت همه دستگاه‌ها از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای بهره برد که انشاالله انعقاد این تفاهم‌نامه منجر به دستیابی به اهداف مشترک در این راستا خواهد شد.

اسماعیلی در پایان گفت: امیدواریم این تعاملات سازنده تداوم پیدا کند و با تغییر دولت و مدیران خدشه‌ای به آن وارد نشود.

در پایان این نشست، سیدمحمدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آموزش هنر را امضاء کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز