خبرگزاری کار ایران

در سه ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

شناسایی و جمع آوری 50 انشعاب غیر مجاز در دامغان/اختصاص 60 درصد اعتبارات آبفای دامغان به روستاها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۹۵

مدیر آب و فاضلاب دامغان با اشاره به اینکه در 3 ماه اول سال جاری 50 مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد، افزود: به طور میانگین هر انشعاب غیر مجاز حدود 10 خانوار را پوشش می‌دهد که مشترکان دارای انشعاب غیر مجاز به محاکم قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، بهروز زارع بیان کرد: با توجه به کاهش 41 درصدی بارندگی ها در سال 99 دبی آب شهرستان دامغان حدود 50 درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: 4 شهر و 78 روستای بخش مرکزی و امیرآباد تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب دامغان است که 3 روستا اخیرا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب دامغان با اشاره به اینکه دبی مصرفی شهرستان دامغان 350 لیتر بر ثانیه است، یادآور شد: 30 هزار متر مکعب مصرف آب شهرستان است و بیشترین مصارف متعلق به روستاهای شرق دامغان است که ارتباط مستقیمی با فروش پسته و تمکن مالی ساکنین دارد.

زارع افزود: در حال حاضر 52 هزار و 564 انشعاب در کل شهرستان دامغان وجود دارد که 3 هزار و 847 مشترک دفع فاضلاب نیز از خدمات دفع فاضلاب بهره مند هستند.

وی بیان کرد: کل اعتبارات آبفای شهرستان دامغان 14 میلیارد و 40 میلیون تومان بود که 60 درصد از این مبلغ به روستاها اختصاص یافت.

مدیر آبفای دامغان تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان شهریور به طور کامل بهره‌برداری می‌شود.
زارع به انشعابات غیر مجاز اشاره کرد و ادامه داد: در 3 ماه اول سال جاری 50 مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد.

وی افزود: هر انشعاب غیر مجاز حدود 10 خانوار را پوشش می‌دهد که  مشترکین دارای انشعاب غیر مجاز به محاکم قضایی معرفی شدند.

مدیر آبفای دامغان تصریح کرد: در 95 تا سال 99 بیش از 60 کیلومتر از شبکه‌های روستایی اصلاح و توسعه یافت که 10 کیلومتر از اصلاح و توسعه طی سال گذشته انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز