خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان:

طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۸۰

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر با هدف مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان درسطح شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، البرز و آوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی با اشاره به طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح‌های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از نظر وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت یک هفته در سطح شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، البرز و آوج اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های پاکسازی افزود: در اجرای این طرح، 17 نفر  معتاد متجاهر و خرده فروش دستگیر و مقدار یک کیلو و600 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

عبدالمالکی با بیان اینکه در این طرح یک خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شده است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار دارد که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز